maandag 25 augustus 2014

Eerst een verloren plaats nu een fijn hoekje

Zoals waarschijnlijk elke haakster/breister kan ik moeilijk voorbijgaan aan bolletjes garen. Als ik er mooie zie liggen moet ik moeite doen om ze niet te kopen. Maar wanneer ik bolletjes aan een mooie prijs zie liggen kan ik er toch moeilijk aan weerstaan.
Ik was nog niet zo lang aan het breien/haken en had al een mooie collectie verzameld.
Maar waar berg je dit mooi op? Aangezien wij op een appartement met 1 slaapkamer wonen hebben we niet super veel plaats.
Maar... in de schouw hadden we nog een verloren hoekje waar we niets meededen, buiten rommel zetten.
Dus dan hebben we hier een op maat gemaakte kast met schuifjes/bakjes voor gemaakt. Nu kan ik alles mooi opbergen en heb ik een plaats om mijn amigurumi's mooi uit te stallen.
Ik vind mijn bakken wel nog iets te wit, graag zou ik ze nog 'pimpen'. Iemand een leuk/tof/vrolijk idee?


Je ziet dat er al wel een paar amigurmi's in mijn kast staan. Ik zal ze in de loop van de tijd 1 voor 1 aan jullie voorstellen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten