vrijdag 15 augustus 2014

Mijn eerste project

Toen ik pas terug begon met breien verjaarde mijn schoonzus L. bijna.
Wat kunnen we voor haar kopen vroeg ik aan mijn man, schoonmama en schoonpapa. Niemand had een idee. Dan maar aan de schoonbroer gevraagd, maar hij had ook niet direct een idee.
Dus dan kom je automatisch op een enveloppe met wat geld in. Maar een gewone enveloppe met geld in geef ik niet graag af.
Na wat brainstormen kwamen we op het idee om een handtasje te maken en hier fijne spulletjes in te steken, zoals pralines, cava,...
Dus zo gezegd, zo gedaan.
Ik met mijn beperkte kennis van breien, ging een handtasje breien. Besproken met mijn mama hoe ik dit het beste kon aanpakken en uiteindelijk een paar gewone simpele rechte lappen gebreid en deze aan elkaar genaaid en dan krijg je dit resultaat:
Ik moet er eerlijkheidshalve nog bijzeggen dat mijn mama de stukken aan elkaar heeft genaaid en het bloemetje en de handvaten heeft gehaakt. Dank u mama :-)

Hier hebben we dan een flesje cava, doosje pralines en geld ingestoken. (spijtig genoeg heb ik geen foto als het handtasje gevuld is)
Schoonzus L. was er heel blij mee :-)

Mijn eerste projectje was dus geslaagd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten