vrijdag 12 september 2014

Gaby - Gideon- Giselle

Hallo,
Ik ben Gaby


Nee, ik ben niet de orchidee.
Als je goed kijkt zie je mij zitten, op een blaadje van de orchidee.
Hierzo!


Ja, zo zie je me beter!
Ik ben een giraffe en je kan mijn patroontje vinden in het boekje Amigurumi and More van Tessa van Riet. In het boekje staat dat ik (sorry, wij) haar eerste zelf ontworpen patroon zijn.
Cool, he.
Wij zijn gemaakt met 4 verschillende kleuren van Catania en haaknaald nr.3.

Hier is een foto van heel mijn familie.


Oeps, tegen die roze achtergrond komt ons ei-geel wel niet zo heel mooi uit.
Maar hier zie je dus mijn mama (Giselle) en papa (Gideon).
Hoe ik het verschil zie tussen mama en papa?
Dat is heel makkelijk en ik zal het jullie eens verklappen.

Mijn mama herken je aan haar bloemetjes, kijk maar


een bloemetje op haar poep.

En mijn papa die herken ik aan zijn bolletjes.


Simpel, he.

Een hele tijd geleden mochten wij mee naar het bureau van Kim.
Kennen jullie Kim?
Jaja inderdaad, dat is de lieve en klein beetje zotte man van Carolien.
Op zijn bureau op het werk staan meestal een paar Amigurumi's.
Wij zijn daar als eerste geweest. Was kei tof om eens op verplaatsing te zijn :-)

Voila, wij op de bureaulamp van Kim. En we hadden blijkbaar iets te vieren ;-)


1 van Kim zijn collega's speelde soms met ons.
En die plaatste ons dan graag in gekke posities, zoals hier:


:-)
Tot ziens
Gaby


Geen opmerkingen:

Een reactie posten