vrijdag 26 september 2014

Juleke

Hallo allemaal!
Mijn naam is Juleke.


Zoals je kan zien ben ik onderweg met de auto.
Nu zal je wel denken "wat gaat Juleke doen?".
Awel, ik ben onderweg naar mijn nieuw vriendinnetje Olivia.
En zij woont in een heel mooi huis in Leuven.
Kijk hier maar eens. Als je wilt, kan je daar ook blijven slapen.
En dan ben ik daar ook wel ergens in de buurt ;-)


Het was file, dus ik mocht ook eens sturen. :-)

Als je mij mooi vindt, mag je altijd een broertje of zusje voor mij maken. Je vindt het patroontje in het boekje Zoomigurumi 2.


Nu ben ik terug weg en ga nog een beetje met Olivia spelen.

Daaaaaag!
Misschien tot een volgende keer in Leuven!


2 opmerkingen:

  1. Dag Juleke! Veel plezier in Leuven bij Olivia!!

    Groetjes, Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Saskia. Het is hier supercool in Leuven :-)
      Ik heb op je blog gezien dat jij ook een heel mooi muisje hebt bij jou thuis.
      Knuffel, Juleke.

      Verwijderen