woensdag 3 september 2014

Mijn eerste haakboekjes en amigurumi's

Dit zijn mijn 2 eerste haakboekjes, inderdaad beide gaan over kleine schattige beestjes :-) Toen ik deze kocht kon ik nog niet haken en vond het er allemaal verschrikkelijk moeilijk uitzien, maar ooh zo schattig. Door deze 2 boekjes, Zoomigurumi van Joke Vermeiren en amigurumi and more van Tessa van Riet, ben ik overtuigd geraakt van hoe fijn het is om te haken.


Als eerste ging ik 'Wasabi Bunny' maken uit het boekje Zoomigurumi.
Maar ik kon nog niet haken en een magische ring, wat is dat? Dat heb ik allemaal geleerd van het boekje Amigurumi and More, hier staat het allemaal heel goed en duidelijk uitgelegd.

Voila, hierbij mijn eerste amigurumi: Wasabi Bunny Pink.


Voor nog nooit gehaakt te hebben vind ik ze er vrij goed uitzien. Wat denken jullie? Ik heb haar inderdaad wel niet goed opgevuld, maar ik vond dat ik al zoveel in haar lijfje had gepropt dat ik ben gestopt met vullen.

Hier onder  zien jullie mijn eerste drie amigurumi's: Wasabi Bunny Pink,  Eendje en Wasabi Bunny Blue alle drie uit het boekje Zoomigurumi.


Dit was het begin van mijn amigurumi-collectie die ondertussen al goed is uitgebreid. :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten