zondag 21 september 2014

Thibaut

Mijn broer zijn zoontje, Thibaut, is zes weken te vroeg geboren.
Het was wel schrikken, maar alles gaat eigenlijk wel goed met hem en zijn mama.
Thibaut ligt wel nog op een aparte afdeling i.p.v. bij mama en papa te zijn. Maar daar kunnen ze hem goed in het oog houden.

Maar zes weken te vroeg... dus alles was nog niet geregeld van suikerbonen en doopsuiker. Dus drukke tijd voor de papa.

De papa van Thibaut had zelf nog iets willen maken voor de suikerbonen te presenteren, maar hier was hij nog niet aan begonnen. En hij wist nog niet juist wat hij ging maken.

Dus hulplijn zus en schoonbroer ingeschakeld.
Dit is het resultaat geworden:


De boom heb ik samen met mijn man en broer gemaakt. En we zijn er best wel trots op.

Mijn schoonzus had geen idee wat het ging worden. Zij was er heel blij mee. Ze had zoiets mooi niet verwacht op zo'n korte tijd.


Volg mij op Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten