donderdag 13 november 2014

Geboortecadeautje Evelien

Mijn nichtje is bevallen van een meisje.

Voor mijn pasgeboren neefje had ik een babydekentje gemaakt en ik had hier nog wat wol van over dus heb ik voor mijn nichtje haar dochtertje ook een dekentje gemaakt.


Maar alleen een dekentje vond ik zo kaal om af te geven.
Op het geboortekaartje stond een koe. Dus vond ik het wel perfect om als knuffeltje een koe te haken in meisjeskleuren.


We hebben haar Bella Bom genoemd. Zoals je kan zien is ze nog een beetje onzeker.


Bella Bom kan al op haar 4 pootjes staan, het is nog wel een beetje wankel.


Achteraan op haar lijfje heeft ze een gehaakt hartje en hier en daar op het lijfje een plekje.


Bella Bom had graag een foto als ze op haar poep zat, je ziet het onzekere is er al vlug uitgegaan. ;-)


Maar na deze fotoshoot was ze een beetje moe en is ze op het het babydekentje dat ik voor Evelien heb gemaakt in slaap gevallen.

Als jullie een zusje, broertje, neefje of nichtje voor haar willen maken, je vindt haar patroontje in het boek Zoomigurumi 2 van Joke Vermeiren.


Hier zit ze nog eventjes bij haar vriendjes voor ze afscheid moet nemen en naar haar nieuw vriendinnetje vertrekt.


:-) tot de volgende keer.

2 opmerkingen:

  1. Wat een schatje, dat koetje met roze accenten. Ook het dekentje is mooi geworden. Zo heb je een superleuk kraamcadeautje.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen