dinsdag 16 december 2014

Kerstboom

Mijn mama had in een boekje een houten kerstboom gezien en zo wou zij er ook wel eentje hebben.

Origineel uit het tijdschrift

Dan heb ik aan mijn man gevraagd of hij het zag zitten om er zo een te maken. En stiekem doet hij dit wel graag, dus na een beetje gezucht is hij er toch in gevlogen. :-)
Hij heeft eerst een ontwerp op de laptop gemaakt en hem daarna geprojecteerd op een grote mdf-plaat.

Als je heel goed kijkt zie je de potloodlijnen.

Dan hebben we het grof geschut boven gehaald en zijn we beginnen zagen.


Een uur later.


En toen begon mijn werk. Schilderen. Want mijn mama vond hem in het bruin toch niet zo mooi. Ze had hem liever in het wit.


Nadien heeft mijn papa er nog wat haakjes ingedraaid en mijn mama heeft er de versiering ingehangen.
Het resultaat!


Er gaan nog een aantal 'nepcadeautjes' en waarschijnlijk ook wel echte, voor komen te staan en dan is hij er helemaal klaar voor.

Prettig eindejaar!
:-)

1 opmerking: