zaterdag 3 januari 2015

Eddy & Stoefke

Om te beginnen wil ik iedereen een gezond, gelukkig en creatief 2015 wensen.
Heeft iedereen het nieuwe jaar goed kunnen inzetten?


Wij in ieder geval wel, met héél veel pakjes.
Uiteraard had ik ook een paar zelfgemaakte cadeautjes.

Voor mijn petekind Adriaan had ik een aantal boxershortjes gekocht.
Maar ik vond dit precies een saai cadeautje om aan een jongetje van 5 jaar te geven.
Dit boek had ik gekregen voor mijn verjaardag en daar stond de perfecte knuffel in.


Het is de eerste knuffel die ik niet met de haaknaald heb gemaakt, dus ik ben wel wat aan het zweten geweest.
De versiering op zijn lijfje heb ik met de hand vastgenaaid. De rondjes zijn met de festonsteek (ik had nog nooit gehoord van deze steek, dus het ziet er niet perfect uit, maar voor de eerste keer vind ik dat het er toch goed uitziet) vastgezet en de mond is een kettingsteek (hier had ik ook nog nooit van gehoord).



Wat vinden jullie van Stoefke?


Adriaan vond hem om te kussen. :-)

Dit jaar had ik mijn broer Frederik getrokken, dus voor hem ging ik op cadeautjesjacht. Ik wist direct wat ik voor hem kon maken. Op een dag had hij samen met Adriaan door mijn haakboeken aan het bladeren geweest en hij vond Eduardo de Ezel wel 'ne coole'. Dus die ging hij krijgen van mij.
Wij hebben hem Eddy gedoopt.
Hij is een beetje zenuwachtig en heeft zicht in schaapje verstopt.


Schaapje heeft Eddy kunnen overtuigen zodat hij zich nu van zijn beste kant kan laten zien.



Eddy had ook heel graag een Coupe-Woolly logo, waarop enkele verzorgingstips staan.



Nu hoopt Eddy dat hij op Frederik zijn bureau mag gaan staan. Zoals jullie kunnen zien zit hij graag mee aan de computer te werken.


Hopelijk kan ik jullie binnenkort een foto van Eddy laten zien in zijn nieuw huisje.

Nog een prettig weekend!

1 opmerking:

  1. Hihi... Eddy & Stoefke zien er prachtig uit!!! Héél fijn, zo'n persoonlijke én zelfgemaakte cadeautjes!!!

    Beste wensjes, Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen