maandag 16 februari 2015

Granny square deken

Ik zit al aan 56 vierkantjes!!!























Dus nog 94 te gaan. :-) Maar ik denk dat ik eerst deze vierkantjes aan elkaar ga zetten.


Ik dacht eerst om ze 'random' neer te leggen, maar ik zit met 1 probleem. Ik kan dat niet :s, bij mij moet alles mooi gesorteerd zijn. Dus ik denk dat ik voor een patroontje ga kiezen. :-) Dat geeft wat rust in het deken en vooral in mijn hoofd. ;-)


Het was niet makkelijk om dit te fotograferen, ik ben nogal aan de kleine kant. Maar ik denk dat je wel ziet wat het idee is. ik ga de kleuren schuin leggen en hier en daar verander ik een kleurtje naar een bruin lapje.

Maar eerst ga ik Scarlet, één van mijn tussen-door-projectjes, afwerken. ;-)

Nog een fijne week!

2 opmerkingen:

  1. Je hebt al een flinke stapel mooi gekleurde squares. Ik kan me voorstellen dat je de vierkantjes niet zomaar door elkaar neerlegt. Door een patroon ziet het geheel er iets rustiger uit.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is moeilijk om het zelf zo door elkaar neer te leggen. Maar mijn man heeft nu een programma geschreven dat ze voor mij door elkaar legt. :-) Ziet er ook wel leuk uit. Zie mijn laatste blogpost.

      Groetjes, Carolien

      Verwijderen