maandag 9 maart 2015

BYAF Maart

Goedemiddag allemaal! :-)

Vrijdag was het de eerste maal BYAF, Bring Your Amigurumi Friday, georganiseerd door DenDennis.

Ik vond het zo een leuk idee, dat ik wel mee moest doen.

Dus ben ik met Rom, Pom en Gom in de hottub gesprongen.

Donderdag hebben we al eens geoefend. ;-)
Maar die foto's vind ik niet terug :-( Met een beetje geluk, kan Kim die nog recupereren van het SD-kaartje. Als het lukt, dan post ik nog wel eens een paar foto's van surfende Pom en van Gom die met zijn bootje aan het varen is.

Maar vrijdag was het dus de grote dag.

Pom, Rom en Gom zitten al ongeduldig te wachten in hun strandstoelen, terwijl ik nog een boke aan het eten ben.


Met de strandstoel op de rand van de hottub.


Zoals jullie kunnen zien was het wel een beetje gevaarlijk, de strandstoelen moesten balanceren op de iets te smalle rand.


Nadat Rom achterover gevallen was, hebben we besloten om ze iets veiliger te zetten.


Dat vonden ze helemaal niet erg, want nu kunnen ze beter aan de snoepjes, chocolade en cake. ;-)


Gisteren waren ze heel actief en wouden Pom en Gom indruk maken op Rom door te surfen en met de boot te varen. Maar vandaag krijgen we ze niet uit hun strandstoelen!


Het bootje en de surfplank liggen er maar verlaten bij.
Achja, dat hebben wij soms ook wel eens he, een lui dagje. ;-)

Haak ze! :-)

4 opmerkingen:

  1. Hahahahaha, wat leuk!! Ze zitten er wel relaxed bij zeg :)
    Groetjes, Lotte
    Ps heb ik al gezegd dat ik een nieuwe site heb: www.lottehaakt.nl, kom eens kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke actie. Jouw drietal heeft bij het zwembad een fijn plekje en het al dat lekkers willlen ze daar vast nog een tijdje blijven. Goed idee om het iets veiliger voor je te maken dan dat dunne randje.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja he, super actie :-)
      Als je wil kan je volgende maand ook meedoen.

      Verwijderen