vrijdag 24 april 2015

Het is af!!!!

Goedemiddag, allemaal!
Het is al eventjes geleden dat ik iets heb geschreven over mijn deken.
Maar ik kan jullie nu met veel plezier meedelen dat het af is.


De stapel met vierkantjes. Het zijn er uiteindelijk 98 geworden. Eerst ging ik een deken maken dat over heel mijn bed zou passen. Maar er waren wel wat mensen, waaronder mijn mama, die vonden dat het mooier zou zijn wanneer het deken enkel over het voeteneind van het bed zou liggen. En eigenlijk hadden ze wel gelijk. ;-)


Al een deel van mijn deken zit aan elkaar en de andere stapeltjes liggen klaar om er aan vastgehaakt te worden.


Rondom heb ik nog drie toeren met vasten gehaakt. Eh voila!


Wat vinden jullie?


Ik ben heel blij en vind het wel geslaagd! :-)

Fijn haakweekend allemaal!

7 opmerkingen:

  1. Prachtige om de deken zo over het voeteneind van het bed te leggen. Dat was een goed advies. Prachtige kleurencombinatie.

    Fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtige deken heb je gemaakt en de kleuren zijn ook heel mooi samen.
    hartelijke groet, MaRa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is hij mooi, kleurrijk en strak geworden. Prachtig gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je deken is prachtig! Hij staat vandaag in de spotlight bij Link Your Stuff. Ik hoop dat je het leuk vindt.
    Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je. :-)
      Ik heb het zojuist ontdekt dat hij er bij staat en ik vind het SUPER leuk.

      Groetjes, Carolien

      Verwijderen
  5. Wat een prachtige deken en een hele goede kleurkeuze!

    BeantwoordenVerwijderen