zaterdag 19 september 2015

Happy Birthday hartjes sleutelhanger

Goedemiddag iedereen!

Dinsdag, 15 september, was één van mijn breivriendinnen jarig.
En na een verjaardag met lege handen aankomen, dat vond ik niet kunnen.
Dus heb ik een sleutelhanger gemaakt, het gratis patroontje vond ik hier. Een sleutelhangen waar veel liefde in zit, want dat kan zij dit jaar wel gebruiken.


Op de voorkant van het hartje heb ik drie knoopjes genaaid.


Ja, als je goed kijkt, zie je dat ik 2 van de 3 knoopjes er achterstevoren heb opgenaaid. Maar, ssst, niet voort vertellen.


Zoals je ziet heb ik voor 3 vrolijke kleurtjes gekozen, Catania 201, 205 en 114.


Het hartje heb ik in een leuk vensterzakje gestoken, deze vond ik bij de Hema.


Nog een mooie sticker er op en het is klaar om af te geven.

Ze was er heel blij mee, dus missie geslaagd. :-)

Fijn weekend!
Carolien

6 opmerkingen:

  1. Wat lief van je! En dat van dat knoopje valt niet op ;-)
    Tof gemaakt van je.
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oef, ik had het zelf ook pas door bij het derde knoopje dat ik fout bezig was. ;-)

      Verwijderen
  2. Wat lief van je om zo'n cadeautje met extra liefde te geven, mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Angélique. :-)
      En soms ben ik een beetje lief. ;-)

      Verwijderen
  3. wat een schattig hartje!
    ik zou gewoon zeggen dat dat zo hoort, die knoopjes andersom :)

    BeantwoordenVerwijderen