vrijdag 25 september 2015

Raspberry Bunny II

Hallo iedereen!


Vorige week donderdag is mijn zusje samen met Carolien naar de breiclub geweest.
En iedereen is toen een beetje verliefd geworden op haar.
Eén mevrouw vroeg of Carolien juist hetzelfde konijntje kon maken.
Het konijntje, zou een cadeautje voor een meisje van 3 jaar zijn, die grote zus wordt.
Tuurlijk kan Carolien juist hetzelfde konijntje maken.


Dus zogezegd zo gedaan.
Eerst maakte Carolien al mijn lichaamsdelen.
Nadien werden mijn lichaamsdelen één voor één aan elkaar genaaid.


Hier zijn een paar foto's van hoe je mij ziet groeien.
Speciaal voor de gevoelige kijkers hebben we geen foto's van tijdens de operatie.


Tadaa!!!
Mijn naam is Framboosje. :-)
Ja, het is een beetje verwarrend.
Eerst was mijn zusje haar naam Framboosje, maar Hanne heeft haar een nieuwe naam gegeven.
Nu is haar naam Aardbei(tje).


Nu nog een leuk kaartje en papiertje.
En dan ben ik klaar om op reis te vertrekken.


Nog een fijne dag. :-)
Knuffel
Framboosje

10 opmerkingen:

  1. Haha, ik moet elke keer glimlachen met jouw berichtjes!
    Framboosje gaat iemand heel blij maken denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ooh wat leuk om te lezen, dat ik je laat glimlachen. :-)
      Dit laat mij op zijn beurt weer glimlachen. ;-)

      Verwijderen
  2. Je bent weer net zo mooi als je zusje! Zeker weten dat je dikke vriendinnen wordt met het meisje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi, ik vind ze zo vrolijk in deze kleurtjes!!!
    Groetjes, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kleurtjes heeft mijn nichtje van 7 gekozen. :-)
      En het zijn nu idd super vrolijke konijntjes.

      Verwijderen
  4. Framboosje is echt een prachtige en schattige knuffel.
    Wat een leuk cadeautje.
    Fijn weekend, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aardbeitje en Framboosje: grappige namen voor twee leuke knuffels. Mooi gemaakt.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen