maandag 16 november 2015

Colsjaal voor mij

Goedemiddag

Voor mijn vorige verjaardag, dat is ondertussen al bijna een jaar geleden, kreeg ik van mijn mama 4 bollen smc Boston in het beige.
Zelf had ik ooit al eens een goud draadje gekocht.


En een tijdje terug viel mijne frank.
Wat als ik die nu eens combineer?


Op het blog Blei dat ik brei kwam ik deze mooie colsjaal tegen.


En voor dit mooi en eenvoudig patroon, vond ik de combinatie beige wol en gouden draadje perfect. ;-)
Maar ik heb dus duidelijk geen priem 4 gebruikt, maar wel een 9. Lekker dik, lekker snel klaar. Twee bollen had ik nodig.


Kabelbeer vond het wel weer leuk om even te poseren.


Zoals je kan zien, kun je hem op 2 manieren dragen.
Als ik hem aanheb vind ik de bovenste manier het mooiste. :-)

Nog een fijne dag.
Carolien

10 opmerkingen:

  1. Prachtige colsjaal. Door dat kleine glimmende draadje is hij extra mooi geworden. Je hebt nog fijn wol over voor iets anders. Misschien een paar vingerloze handwarmers voor bij je colsjaal?

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Margaret. :-)
      Handwarmers is een goed idee, ik was aan het denken voor een haarband te maken.
      Ik ga er nog eens over nadenken. ;-)

      Verwijderen
  2. Wat een goed idee! Leuk resultaat!
    Een gewone witte sjaal wordt nu 'très chique'!
    Groetjes, Sigrd

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig zeg, mooie combi. En beer staat m ook super trouwens ;)
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stoer! (Door de dikke draad) en chique! (Door het gouden draadje in combi met ecru) Daarnaast nog het belangrijkste: lekker warm :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hoop dat hij warm is. Heb hem nog niet kunnen testen, aangezien het voor de tijd van het jaar nog 'warm' is.

      Verwijderen
  5. Mooi effect, beer zal het niet koud krijgen! Wellicht nog lekkere wollen sokken aan z'n voeten van de overgebleven bol wol?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi, ik zie hem al zitten met zijn sjaal en veel te grote sokken. ;-)

      Verwijderen