woensdag 9 december 2015

Rik

Goedemiddag allemaal.


Rik is mijn naam.


Veiligheid, vrolijkheid, vrede is mijn faam.


Van ver hoor ik of iemand mij nodig heeft.


Vlug ga ik naar die persoon, om hem/haar te knuffelen met mijn zachte pootjes.


Hier in het huisje van K&C is het op en top veilig, vrolijk en vredig.


Daarom sta ik nu klaar om in een ander huisje hetzelfde te gaan doen.


Hebben jullie ook zo iemand als mij nodig?
Mijn patroontje vind je terug in DenDennis viert feest.


Dadaa
Geniet van het zonnetje! :-)

P.S. Carolien is momenteel druk bezig met kerst- en nieuwjaarscadeautjes haken. Deze kan ze jullie natuurlijk pas laten zien als kerst en nieuwjaar voorbij zijn. Dus nog even geduld. :-)

10 opmerkingen:

  1. Wat een scheetje !!! Ben benieuwd naar uw volgende creaties.

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Momenteel zijn het bijna allemaal cadeautjes. Een paar laat ik zien na kerst en de andere zijn voor in het nieuwe jaar. Dus nog eventjes geduld. ;-)

      Groetjes
      Carolien

      Verwijderen
  2. Wat een lieverd. Echt heel leuk. Succes met alle cadeautjes.
    Fijne avond.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (Casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Emily.
      Mijn cadeautjes zijn bijna allemaal af.
      Of ik moet nog ideetjes krijgen. ;-)

      Groetjes
      Carolien

      Verwijderen
  3. Oh wat een schatje zeg! Dankjewel dat je mee deed met Link Your Stuff! Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) Ik probeer iedere week mee te doen met de Link Your Stuff. Ik vind het super dat jij dit iedere week organiseert. Dank je Annemarie.

      Groetjes
      Carolien

      Verwijderen