vrijdag 27 mei 2016

omhaakt potje met callas

Goedenavond :-)


Vorig weekend kocht ik in het tuincentrum een pakje callas. Kim vond dat ik er nog iets bij moest doen, maar ik vond van niet. :-) En hij heeft mij uiteindelijk gelijk gegeven. ;-)


Een pakje callas, glazen potje, haaknaald 20, dubbele draad zpagetti en een leren labeltje. Meer heb je niet nodig. :-)


Zoals jullie kunnen zien, was eendje helemaal in de wolken met haar bosje callas. ;-)


Jammer genoeg, gaan callas blijkbaar niet zo heel lang mee. Dus ondertussen heeft eendje al een ander 'bosje' gekregen. Maar dat laat ik jullie een andere keer zien.

Fijn weekend!
Carolien

11 opmerkingen:

  1. Hey Carolien,
    Wat een mooie bloemen en een leuk potje. Heel leuk gedaan.
    Fijn weekend.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (Casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het eendje en het omhaakte potje blijven mooi met en zonder bloemen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke, eigenwijze en originele decoratie heb je!
    Dat potje is superschattig.
    En Kim moet misschien nog leren dat wij vrouwen altijd gelijk hebben? ;-) hihi
    Fijn weekend,
    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb niet graag iets wat iedereen heeft, dan moet je wel een beetje origineel uit de hoek komen. ;-)
      Hehe, ik zal het hem sebiet laten lezen. Misschien gelooft hij het als hij het zwart op wit leest. :p

      Verwijderen
  4. Mooi!!! Erg leuk om te zien en bijzonder mooie bloemen ook :) Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Lisanne. :-) Inderdaad hele mooie bloemen, alleen blijven ze spijtig genoeg niet lang staan. Maar op die manier kan je wel vlug nieuwe bloemetjes gaan kopen. ;-)

      Verwijderen
  5. Mooi!!! Erg leuk om te zien en bijzonder mooie bloemen ook :) Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waaaw, heel mooi!

    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen