vrijdag 2 december 2016

Krukje voor Arthur

Goedemiddag :-)

Wie in mijn vorig blogbericht goed heeft opgelet, weet dat er nog één zelfgemaakt cadeautje voor Arthur is, dat ik jullie nog niet liet zien. Dus bij deze... :-)

niet de beste foto, maar ik vond de schaduw er bij wel grappig ;-)

Samen met mijn man liep ik een tijdje geleden rond in het Wijnegem shopping center en plots was mijn man mij kwijt. :-) Ik had iets in mijn ooghoek gezien en ik moest het van dicht bekijken en wist al dat ik het ging kopen. :-) Bij de Casa stond een hele stapel krukjes in twee verschillende vormen. Eentje zoals ik een tijdje geleden omhaakte voor Marieke en een lager modelletje in het vierkant.


Het vierkante krukje ging mee naar huis en ik wist dat ik het ging omhaken voor Arthur. :-)


Een labeltje als afwerking kan op zo'n krukje niet ontbreken. Bij mez11 bestelde ik nieuwe leren labeltjes in natuur kleur. Ik had er nog in cognac liggen, maar de natuur vond ik er mooier bij passen. En afentoe mogen we voor ons zelf toch ook een cadeautje kopen he. ;-)


Voorlopig stop ik eventjes met haken voor Arthur. ;-) Nu ga ik eerst flink doorbreien aan een cadeautje voor het eindejaar.

Fijn weekend
Carolien

5 opmerkingen:

  1. Mooooooi! Arthur is flink in de watten gelegd!
    En natuuuuuuurlijk mag/moet je jezelf ook eens een cadeautje doen :-)
    Fijn weekend en veel breiplezier,
    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een leuk krukje geworden :)
    Ik vind alle cadeautjes voor Arthur heel gelsaagd :)
    Een heel fijn en gezellig weekend, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Carolien,
    Volgens mij zijn de cadeautjes geslaagd, zo te zien. Erg leuk hoor dat krukje.
    Fijn weekend.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig pakket is het geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat mega mooi!! Super bofbips(je) die Arthur!
    thx voor de tag! #youmakemyday
    Grx Joyce
    www.mez11.nl

    BeantwoordenVerwijderen