woensdag 8 februari 2017

donderdagmiddag-breiclub-projectje

Goedemiddag

Momenteel heb ik nog niets afgewerkt om te laten zien. Dus laat ik jullie zien hoe het zit met mijn donderdagmiddag-breiclub-projectje. :-)


Al heel het jaar (klinkt langer dan het is) neem ik het iedere donderdagmiddag braaf mee. Het is wel geen breiwerkje, maar haken mag ik er ook. ;-) Stilletjes aan groeit het, maar ik denk dat het nog wel een aantal weken zal meegaan.


Het is een heel eenvoudig projectje, dus ideaal om mee te nemen naar een kwetter-middag. ;-)


Eenvoudig, dus er mag wel wat kleur inzitten. Denken jullie dat het genoeg kleurtjes zijn? ;-)


De driehoeken voor onder- en bovenkant zijn al klaar. En van iedere kleur die ik graag wil gebruiken haakte ik al een volledige wieber.


Mijn zakje staat al weer klaar om morgen mee te gaan. Ja, iedere week vul ik mijn zakje opnieuw met verschillende kleurtjes, zodat ik op donderdagavond met een kleurig stapeltje wiebers naar huis kan. ;-)



Maak er nog een fijne dag van.
Carolien

10 opmerkingen:

  1. Hey Carolien,
    Wat een heerlijk project om op donderdag aan te werken. Heel mooi al die felle kleuren.
    Fijne woensdag nog.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een fijn haakwerk voor op jullie club. Lekker kletsen en haken. Je hebt al een flinke stapel wiebers en driehoeken klaar. Het wordt echt vrolijk.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Margaret. Volgens mij zit ik nog niet in de helft. Maar we komen er wel. ;-)

      Verwijderen
  3. Mooi! Ik hou van strakke vormen en felle kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Hilde. Hopelijk kan ik het mooi strak houden, wanneer ik ze aan elkaar haak. :-)

      Verwijderen
  4. Dat wordt heel knap, die ruitjes zo tesamen! Go go go, Carolien!
    Ga je ze dan samenhaken met zwart? Of aan elkaar naaien?
    Benieuwd, dus haak maar snel verder ;-)
    Fijn weekend, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ho ho ho, Sigrid, rustig he. ;-)
      Ik wou ze met wit of gebroken wit aan elkaar haken (naaien vind ik niet zo leuk). En zwart vind ik altijd zo hard overkomen. Maar langs de andere kant komen de kleuren dan wel heel mooi uit.
      Wie weet wat het wordt.
      Spannend he. ;-)

      Verwijderen
  5. wat een heerlijk plaatje, leuk om te doen denk ik. Ik neem naar mijn breiclubje ook altijd een eenvoudig werkje mee zodat ik gezellig mee kan kletsen ;)
    Mag ik je vragen waar ik het patroon van de driehoekjes kan vinden?
    Leuke blog ik blijf je volgen
    groetjes, Anouk (www.mafke.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Anouk.
      Fijn dat je er bij komt. :-)
      Het is een patroontje van Janneke van het blog jipbyjan. Het is de halve wieber in hoogte gehalveerd. https://www.jipbyjan.nl/gehaakt-kussen-met-wiebers/

      Verwijderen