woensdag 26 april 2017

Marjoleintje en haar buit

Hallo allemaal!
Kennen jullie mij nog?
Ja, ik ben het Marjoleintje. :-)


Hihi, jullie zien het al.
Gisteren ben ik op stap geweest, naar het dorp!
Ooh, wat was dat leuk. :-)


Bij de kapper liet ik extensions plaatsen.
Wat vinden jullie er van?
Zelf vind ik mijn froufrou nu perfect.
En mijn oogjes komen nog mooier uit. :-)


Terwijl ik in het dorp wat aan het rondwandelen was, kwam ik de markt tegen.


In één van de kraampjes verkochten ze deze geweldig leuke tasjes. :-)
Eentje vloog er onmiddellijk rond mijn arm. ;-)


Toen passeerde ik het fruitkraam.
En oooh, wat een schattig fruit verkopen ze daar!!!
Ik kon het niet laten. :-)
Een appelsientje ging in mijn nieuw tasje.


De appel sprong er zonder hulp bij. ;-)


Ohoh, die peer, die MOET gewoon mee.
Zo schattig met die blozende wangetjes.


Iets later wandelde ik gezellig naar huis en op mijn weg naar huis kwam ik een ijsjeszaak tegen.
Inderdaad. ;-)
Een ijsje kon ik niet weerstaan.

Maak er allemaal nog een leuke dag van!
*knuffel*
Marjoleintje

Extra info:
Patroon fruit: Simply Haken Amigurumi oktober 2015
Garen fruit: Cotone 040 (10 gram), Catania 258 (7 gram), Catania 212 (14 gram), ByClaire Sparkle 236 (2 gram) ByClaire Sparkle 352 (5 gram)
Garen ijsje: Scheepjes stonewashed in de kleuren 809 Yellow Jasper (1 gram), 801 Moon Stone (2 gram), 810 Garnet (2 gram), 813 Amazonite (5 gram), 805 Blue apetite (3 gram) 
Veiligheidsoogjes: 6 mm
Haaknaald: Clover amour 2,5 (voor het fruit) & 3 (ijsje)

7 opmerkingen:

  1. Leuk verhaal en lekker fruit ;)
    Past zo in dinsdag poppendag en je krullen zijn prachtig :)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, geweldig!
    Die tas is trouwens écht mooi, die zou ik ook wel willen!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Marjoleintje ziet er prachtig uit en ze heeft fijne inkopen gedaan. Schattig tasje.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk en mooi allemaal! Mooi model tas!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leukerd! Mooi gehaakt met die stonewashed!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie extentions! Leuk gemaakt, ze ziet er heel lief uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. So cute to make him the bag and the fruits!

    BeantwoordenVerwijderen