woensdag 3 mei 2017

ijsjes ijsjes ijsjes

Goedemiddag!

Zoals jullie aan de titel al kunnen zien ga ik jullie weer bestoken met ijsjes. :-) :-) :-)


Vorige week, op een avond, had ik zin in een klein, leuk, kleurig projectje.
Ik trok mijn schuifjes met katoentjes open en zocht wat mooie pastelkleurtjes samen.


Perfect voor een lekker ijsje!



Op 1-2-3 had ik 3 ijsjes sleutelhangers.


Wat komt dit handig uit. Op de breiclub zijn er de komende tijd weer een paar jarig. En wie kan nu geen ijsjes-sleutelhanger gebruiken? ;-)

Maak er nog een leuke week van!
Carolien

Extra info:
Patroon: van ieders eentje
Garen: Catania 114 (restje), Catania 399 (3 gram), Catania 402 (3 gram), Catania 414 (7 gram), Catania 408 (3 gram), Catania 385 (11 gram), Catania 403 (6 gram), Catania 179 (9 gram).
Veiligheidsoogjes: 4 mm
Haaknaald: Clover Amour 2,5

1 opmerking:

  1. Geweldig leuk!!! Ik zoek ook weer een nieuwe sleutelhanger, dus mss maak ik ook zo eentje... Het ijsjesseizoen komt er aan hé :-)

    BeantwoordenVerwijderen