donderdag 11 mei 2017

Ward

Kiekeboe!


Hihi!
Sorry, dat ik jullie een klein beetje liet verschieten.


Maar ik vind het wel leuk om mensen de lucht zien in te springen. ;-)


Ja, jullie hebben het al door.
Ik ben een kleine deugeniet. :-)


Mijn naam is Ward.
Een egeltje zonder grote prikkers.
Dus je kan mij lekker knuffelen. :-)


*knuffel*
Ward

Extra info:
Patroon: Egeltje uit het boek Happy colours haken.
Garen: Scheepjes Stonewashed XL 861 (53 gram), 862 (7 gram), 846 (5 gram), 859 (5 gram), 852 (3 gram)
Haaknaald: Clover amour 4

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee om zo een egel te maken. Hij ziet er lekker aaibaar uit.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieverd en zo zonder stekels heerlijk om te knuffelen :)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo grappig!! Echt mooi, deze kleine dikkerd ;-)

    BeantwoordenVerwijderen